TEADANNE!! Appi, ma OLIN võlglane.

 Tere armsad lugejad. 

Ma tahtsin Teile öelda, et ma tegin täna viimase makse ja ma olen nüüd VÕLAVABA!!! 

Ja see siin on ainult emotsioonipostitus teile teatega, et ma olen võlavaba - kes seda ootasid. Kahjuks või õnneks on mul see nädal ka tööl "raha lihtsalt sülle kukkunud" tehingute näol ja mul on väga-väga suur emotsioon nende kahe koosluses. Ja kui ma ütlen, et "kukkus sülle" siis ma reaalselt mõtlen seda, et ma valisin kliendi telefoninumbri valesti 2 kuud tagasi. 

Vaatan seda maksegraafikute tabelit ja mu viimane kuumakse pidi olema 2025 sügisel - aga no ma andsin oma parima, et saaks kiiremini tehtud, sest muidu oleks mul veel 2 aastat aktiivne maksehäire üleval - ja see segas mind. VÄGA. 

Numbrite kokkuvõtte tuleb ka kindlasti. Aga ma ei suuda keskenduda hetkel piisavalt. 

Samuti mul tegelikult on ka vanemahüvitise nõue laual aga mu aju ei suuda seda võlgnevusena siiamaani aktsepteerida. Mul on lihtsalt mingi veider "leppimine" et ta on olemas ja ta kahaneb ise peretoetuse arvelt. 

Nüüd ma olen jälle nagu 17.aastane. mul on ainult elamiskulud ja telefoniarve püsikohustused. 

 Mul nagu polegi muud öelda - tuleb emotsioon endast läbi lasta ja panna plaan paika edaspidiseks. Mul neid plaane on muidu mitmeid aga siiani on nad tundunud unistustena. Täna ma tunnen, et ma saan öelda nende unistuste kohta "plaan". 

Teie endine võlgane! 




Kommentaarid

  1. Super! Mul on väga hea meel Su üle. Oled vägev naine!!!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Panin viimased 3 aastat videosse...

Aeg ei paranda haavu...

Saame tuttavaks - mina olengi "Appi, ma olen võlglane" ja minul ongi "kopp ees!"

Meil oleks niimoodi Eestis kordades vähem elatisvõlglasi ja mida ma veel õppisin?!

Kopp on ees!

Kes maskab? - MINA MAKSAN!

Järgmine tibu on koorunud!

Kuidas ma oma majandusliku iseseisvu ise käest andsin!?

Palun ärge nüüd oma pead läbi seina lööge - ma juba panin psüüholoogi aja.