Järgmine tibu on koorunud!

 Hei-Hei. 


See Audis on pigem neile suunatud kes mu võlablogile kassa elasid. Igatahes eelmine postitus oli ühest koorunud "tibust" kes kandis nime "õppisin ennast kehtestama ja ei leppinud vähemaga kui sellega mida õigeks pean" või "olen õppinud enda (seisukohtade) eest seisma", sest no see on üks peamisi põhjuseid miks ma sellisesse olukorda sattusin oli "väärastunud minapilt" kes uskus, et ta pole midagi väärt. 

Aga siin on teile teine koorunud tibu. Ma olen 2k klubis!!!! Ja täiega uhke enda üle. Okei, tegelikult ma tean, et kui ma ei oleks nii kehvasti partnerit valinud, siis ma oleks siia juba varem jõudnud aga no see päev on käes. Ja eriti heaks teeb meele teadmine, et vahet pole istegi kas arvestada seda netos või brutos. 

Mul tekitab judinaid kui ma teatud olukordades leian end bottelt, et varem ma oleksin x või y olukorras "jah" või ei oleks lihtsalt julgenud "ei" öelda. 

Ehk siis ma olen NII-NII tänulik, et oli inimesi, kes mind toetasid ja aitasid ja usukusid kui  ma olin täiesti "maaslamaja". See oli IMELINE IME minu jaoks. 

Ja neile kes on täna maaslamaja olukorras, siis ma loodan, et ma olen suutnud olla natukenegi motivatsiooniks - kõigele on lahendus.

  •  Kui sa oled hea inimene, teed asju ainult heade kavatsustega
  •  Rügad omal per*se küljest ära 
  • Töötad läbi oma hinge kõige pimedamad ja süngemad  nurgad, miks sa sellisesse olukorda üldse oled
  • Saad aru, et kõik teevad valesid otsuseid ja julged abi küsida. 
Ainus saladus on see, et kõige esimesena pean sa ennast aitama ise! 


Üks muna mis mul veel haudumas on eelmine aasta tehtud tööst on seotud sellega, et kohtuistungi kuupäev on tänaseks päevaks paigas. 

Ja see muna mille koorumisest "järgmises" (ehk selles prostituses) tegelikult rääkida tahtsin, lükkus natuke edasi ja ma ei saa seda veel esitleda. Aga see on seotud otstse kokkutõmbamisega sellest raskest peatükist. 

Peatükist kus oli tunne nagu oleks elusalt maetud. Aga tegelikult oli tegemist külvatud seemnega. 

It wasn't breakdown - it was breakthrough. 

Teie loll. :) 






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

TEADANNE!! Appi, ma OLIN võlglane.

Panin viimased 3 aastat videosse...

Meil oleks niimoodi Eestis kordades vähem elatisvõlglasi ja mida ma veel õppisin?!

Aeg ei paranda haavu...

Saame tuttavaks - mina olengi "Appi, ma olen võlglane" ja minul ongi "kopp ees!"

You ever heard the word "pronoia"?

Kopp on ees!

Kes maskab? - MINA MAKSAN!

Palun ärge nüüd oma pead läbi seina lööge - ma juba panin psüüholoogi aja.