Ei teagi mida teha!?

 Pean ütlema ausalt, et ma olen "järgmist" postitust alustanud vähemalt 4 korda. 

Selle nelja päeva jooksul olen ma mitu erinevat mindstate-i" omanud. 

1. on see klassikaline, et aga äkki ma näengi seda oma mätta otsast ja olen ise hoopis see nartsissitlik bulli? (Ja olgu öeldud, et ei ole, sest taustal on selle ajaga tekkinud terviseandmete vaatamine, registrites stalkimine, veel üks rahateema, lapse tervisega seonduv, see viimane politseiasi ja no nartsissitliku inimese repertuaarist kõik klassikalised "võtted". Pmst olen ma viimased kaks aastat olnud positsioonil kus mul tuleb järjepidevalt ennast kaitsta ja muuks ei jäägi enam aega ega energiat) 

2. Ma ei suuda leida endas enam seda osa millel oli kunagi sellest inimesest kahju - see ju on ka põhjus, miks ma lasin nii kaua asjadel juhtuda. Ja see on toonud minus esile, et tegelikult olen ma valmis kõik lauale panema ja "sõtta" minema. Aga see viimane juhtum vallandas teatavad protsessid ja mul ei ole seda praegu vaja. Pealegi jah, lootus on, et inimene peitu poeb ja häbenema läheb aga võib ju ka veel rohkem vihastada ... Mind jällegi üldse ei huvita kuidas see kõik teda mõjutaks. Ma võiksin vabalt panna kõik nimed ka üles. (Tuli mitu soovitust enda pilt maha võtta) 

3.Aga äkki ta ikkagi hoolib lapsest - see on saanud üsna kiire ei - tema pöördumustes on alati sõnad mis justkui räägivad lapsest aga sõnumi sisu on:"ma tahan teada kuidas sul läheb". Ta ei pannud isegi lapse terviseprobleeme tähele - kui isegi kõik meie naabrid panid. 

4.Kas mul ikka on seda jama vaja otsima minna. Nendel perioodidel kui ta ei ole aktiivne on ju kõik rahulik ja hea ja ei ole probleeme. Et äkki lihtsalt edaspidigi lihtsalt "tõrjuda rünnakuid" ja loota, et ta väsib ära ükshetk/leiab uue ohvri. Aga no siis ta jälle aktiveerub ..... 

Ja ma jään selle 5.punkti juurde - kuna ma kahtlen, siis ma ei ole päris kindel mida ja kui palju ma avaldan. Aktiveerun kui need protsessid lõpu leiavad. 


Mis te arvate? Mis te teeks? 



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

TEADANNE!! Appi, ma OLIN võlglane.

Panin viimased 3 aastat videosse...

Aeg ei paranda haavu...

Saame tuttavaks - mina olengi "Appi, ma olen võlglane" ja minul ongi "kopp ees!"

Meil oleks niimoodi Eestis kordades vähem elatisvõlglasi ja mida ma veel õppisin?!

Kopp on ees!

Kes maskab? - MINA MAKSAN!

Järgmine tibu on koorunud!

Kuidas ma oma majandusliku iseseisvu ise käest andsin!?

Palun ärge nüüd oma pead läbi seina lööge - ma juba panin psüüholoogi aja.