Ma kutsusin ise "kuradi" oma voodisse

 Hei-hei. 


Mul ei ole olnud palju intiimsuhteid. In fact, ei ole mul kunagi olnud üheöösuhet.  Mul ei ole piinlik oma partnerite arvu pärast, kvaliteedi pärast kohati küll. 

Esimene seks uue inimesega on pigem selline kohmakas koos juhendavate lausetega mida teha, mida mitte. Elu on liiga lühike, et halba seksi saada. 

Aga "härraga" oli esimene seks ideaalne ja kui ma peaks järgmine kord kogema ideaalset esimest seksi, siis ausalt ma panen sealtsamast jooksu. 

Me olime juba käinud mitu korda väljas õhtust söömas ja tol õhtul ei pakutud mulle isegi alkoholi - teades, et mida rohkem mulle sisse joota, seda rohkem risti mu jalad lähevad. Sellessuhtes ei saa ma aru inimestest, kellel puurjus peaga üheöösuhted juhtuvad. Ma ei ole ise seda kunagi kogenud ja isegi svipsis oleks tõstab oluliselt mu "valvelolekut". Lisaks ma olen inimene, kellel läheb uue inimesega vabalt tundmiseks aega. Aga see selleks. 

Igatahes ma olin terve õhtu kuulnud kõike mida üks naine kuulda tahab. Lisaks kuulsin ma kõike mida ma vajasin kuulda. Ma tundsin enndast nii tahetuna. Olete kuulnud küll - naised armastavad kõrvadega. 

Niisiis tegin ma talle too õhtu ettepaneku, et ta võib ööseks jääda - no mis saab olla selle vastu kui kuulda veel neid ilusaid asju. Mõned tunnid hiljem ma mõtlesin, et vot see on nüüd küll õige asi - need kohmakad esimesed seksid....aga see oli ideaalne. Ta võttis selle aja ja tunnetas ise mis mulle meeldib ja mis mitte. LÕPUKS OMETI ON MINU VAJADUSED  JA SOOVID KELLEGI JAOKS TÄHTSAD.  

Ja lõksus ma olingi. Alles nüüd tagasimõeldes ma näen nii selgelt, et üks hetk muutus seks ühepoolseks - minust sai "vahend", mis vabatahtlikult teise inimese füüsilisi vajadusi rahuldas. Ma sain sellest aru küll ja isegi üks hetk hakksin "jalgu trampima".  Siiski leppisin ma sellega, sest ma olin kinni selles lõksus, et esimene kord oli nii ideaalne ja kui ma meenutasin seda lovebombingu tunnet, siis ei tundunud enam miski hull ja ma veensin ennast, et ma olen armastatud ja tahetud.  Kui sellest meenutusest enam ei piisanud ja ma jalgu trampisin, siis ma sain lihtsalt uue lovebombingu "laviini" ja nii see tsükkel uuesti kordus. 

Sellepärast ongi nartsissitliku suhet nii raske lühidalt kirjeldada. Nii kui ma hakksin aru saama, et oot-oot, ma maksan arveid ja miks ta omale ise kõneaega laetud ei saa ja seks on ühepoolne ja tegelikult on mul on nüüd sisuliselt kaks last mitte mees ja laps jne - toodi välja lovebombingu kaart. Valati üle kõikide sõnadega mida ma vajasin kuulda, järsku olid minu vajadused tähtsad ja ma tundsin end armastatuna. 

Ma olin nagu sõltlane - üritasin koguaeg muudkui "tublim" olla, et saada oma järgmine lovebombingu doos. Iga järgmise doosi saamiseks pidi VEEL rohkem pingutama, veel rohkem ennast muutma, alandama, leppima....Kuni jõudis kätte see päev kui ma kodust lahkusin. 

Mul polnud enam mitte midagi anda. Mul polnud energiat, jõudu, raha, vabadust. Isegi oma mõtteid enam ei olnud. Kõik käis selle üle, mis talle võiks meeldida ja kuidas teda mitte ärritada - sest ta ärritus kergesti.  See tema ettearvamatus kas ta täna armastab või vihkab, hoidis minus üleval hirmu tema ähvarduste ees - kunagi ei tea kas ja mida ta tegelikult teeb. 

See esimene "ideaalne" seks oli lihtsalt lõks. Nii nagu ta armastas mind gaslightida, et "see polnud nii", "sa mäletad valesti" olen ma viimasel ajal mõelnud, kas see seks oli ikka nii ideaalne või ma olin lihtsalt "lummatud" kõigest sellest mida ma nendel õhtusöökidel kuulnud olin. 

Niimoodi see muster jookseb. Algus on kui "muinasjutus" ja pisikeste detailide haaval see muinasjutt hakkab kokku varisema. 

Tänaseks ma tean ja ütlen teile ka, et kui miski tundub liiga ilus, siis see on VÄGA SUUR PUNANE LIPP.  Seega kui ma peaks olema veel esimese seksi olukorras, siis ma kavatsen nautida seda kohmakust. Ma kavatsen olla õnnelik selle üle, et inimene on niivõrd palju isekas, et tema heaolu on number 1 AGA ka  ka minu heaolu tähtis. Siit ju tulebki see sobinimine või mitte. Kumbki on oma huvide eest väljas aga koostoimimseks peavad need omavahel klappima. Mitte millegi vähemaga ei tohi leppida ja kõik mis on rohkem - on juba punane lipp. 

Ma ei tea miks seksinäide tundus hea, aga sõna seksi võite asendada ükskõik mis sõnaga. Süsteem on ikka sama....Ohver on nagu sõltlane agressoripoolsele lovebombingule ja ta teeb selle saamiseks palju. 

Soovitan sul panna paberile oma partneriga probleemsed valdkonnad - 

Seks, raha jne...ja läbimõelda millised need probleemid teil on. Kui ma oleks teinud seda õigel hetkel paberile piltlikult, siis oleksin ma ilmselt varem aru saanud, et me ei ole mitte ühtegi MITTEprobleemset  valdkonda. VÕIBOLLA oleksin ma varem aru saanud, et ma mõtetute paari sõna pärast endast liiga palju ära annan.  Erilist tähelepanu pööran siin sellele, et kui su tulemus on segadusttekitav - sa ei saa aru kas see valdkond on probleemne või mitte (vahel on- vahel pole) siis soovitan KINDLASTI kellegagi seda teemat arutada. Üsna suur on tõenäosus, et su suhe sisaldab endast vaimset vägivalda lovebombingu, gaslightingu ja manipulatsiooni vahel. 

Asjad PEAVAD olema SELGED. Nt kui raha teemad on stabiilselt head/halvad - siis tuleb rahamajandus korda teha. Kui sa vastad, et "vahel on hästi, vahel on halvasti...." siis ❌❌❌. Terves suhtes ei kõigu ühe valdkonna probleem nii tihedalt hea ja halva vahel. Need lahendatakse ära ja minnakse eluga edasi. 

Keegi ei tule sind päästma. Sa pead ise seda tegema - sellejaoks pead sa arusaama mis sinuga toimub. 

Ma võiksin lõpmatuseni "härrat" süüdistada, et minuga need asjad juhtusid. Aga tegelikult nagu ma praeguseks aru saanud olen - MA LASIN ENDAGA juhtudal neil asjadel.  


Teie Loll. 




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

TEADANNE!! Appi, ma OLIN võlglane.

Panin viimased 3 aastat videosse...

Aeg ei paranda haavu...

Saame tuttavaks - mina olengi "Appi, ma olen võlglane" ja minul ongi "kopp ees!"

Meil oleks niimoodi Eestis kordades vähem elatisvõlglasi ja mida ma veel õppisin?!

Kopp on ees!

Kes maskab? - MINA MAKSAN!

Järgmine tibu on koorunud!

Kuidas ma oma majandusliku iseseisvu ise käest andsin!?

Palun ärge nüüd oma pead läbi seina lööge - ma juba panin psüüholoogi aja.