You ever heard the word "pronoia"?

Hei-Hei. 


Teate, mul tegelikut polegi suurt midagi öelda - üks tibu on millest rääkimist edasi muudkui lükanud olen on peaaegu täiesti koorunud ja ma tahtsin teigea praegu lihtsalt VIBE'i jagada. Ja no nagu arvata oskate, siis ma postitan siia lihtsalt  mitmeid VÄGA HEA vibega muusikat. Kui te vaatate neid lugusid üle, siis kujutage omale lihtsalt ette, kuidas ma lihtsalt mööda tuba ringi tantsin nägu peeretamas ees, nagu hambad ei mahuks suhu ära. Ja kuna need on tegelikult ka kõik sellised manifesteeriva sõnumi ja vaibiga lood, siis ma kujutan neid lugusid siia pannes ette,  et selle kuulaja teeb sama - tantsib mööda tuba ringi. No vähemalt nägugi peeretab peas.  (Muusika) maitse  üle ei vaielda aga VIBE üle ka mitte. 

"You ever heard the word pronoia? 

It`s the opposite of paranoia. PRONOIA. 

The belief that the world conspires in your favor. 


I wake up like
"I don't chase I attract"
Universe has got my back
La la la lucky me
Must be my energy
I decided it's a fact
Everything I want I have
La la la lucky me
Must be my energy




Right nowI have taken all that I amAnd I forgive you, and I forgive youFor all that you areI hope that life is good (I hope, I hope)In a way you haven't been good (I hope, I hope)I hope that she is kind (I hope, I hope)Even though you haven't been kind

Ja viimasena panen siia selle loo, millest see eespoolne lguse sai. Ühesõnaga ma olen jagu saanud -ehk leidud põhjused) nendele tunnetele millest eelmises postituses rääkisin. Ja siis mu silmarõõm keda siin maininud on suutis mind jätta olukorda kus mina tassisin koos naabritega 3-korruselt diivanit alla. Hea, et aabridki aitasid.  Ja tema vaatas diivanilt kodus telekat. Ja sellest sai väga lihtne bye-bye. Elu on vahest nii naljakas - ma muideks arvan, et see kohtumine selle inimesega oli minu "kontrolltöö" kas ma ikka olen õppinud enda väärtust- seepärast mul temaga kohtudes ilmselt tekkiski tunne nagu ta oleks mind oodanud. Ja mul on reaalselt TUNNE nagu ma oleksin mingi eksami läbi teinud. Ma ei olnud isegi peale ARKI sõidueksamit nii õnnelik ja seda ma pidin kolm korda tegema.  Ma tunnen ennast tõesti väga hästi. 

And kids thats how Cinderella snapped


I don't need no prince to save meI'm a goddamn CEODon't call me "Baby", equal pay meSnow White said you tried to kiss herSo I'll just buy a new glass slipper andBurn your castle downAnd kids, that's how Cinderella snapped



Ehk siis kui sul on halb päev, siis pane oma list kokku, mis tõstab su VIBE lakke. 






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

TEADANNE!! Appi, ma OLIN võlglane.

Panin viimased 3 aastat videosse...

Aeg ei paranda haavu...

Saame tuttavaks - mina olengi "Appi, ma olen võlglane" ja minul ongi "kopp ees!"

Meil oleks niimoodi Eestis kordades vähem elatisvõlglasi ja mida ma veel õppisin?!

Kopp on ees!

Kes maskab? - MINA MAKSAN!

Järgmine tibu on koorunud!

Kuidas ma oma majandusliku iseseisvu ise käest andsin!?

Palun ärge nüüd oma pead läbi seina lööge - ma juba panin psüüholoogi aja.